Nie jesteśmy zwykłą szkołą korepetycji.

Jesteśmy szkołą, której zależy na faktycznym rozwoju Twojego dziecka!

W otwartej atmosferze

wspieramy uczniów w rozwijaniu samodzielności​

zachęcamy do regularnej praktyki

i dzielimy się konstruktywnym feedbackiem.

Foster High to miejsce gdzie uczniowie nie tylko nadrobią zaległości w nauce i poprawią oceny z matematyki, fizyki i chemii. Na naszych korepetycjach uczniowie zdobywają cenne w dorosłym życiu umiejętności i rozwijają swoją pasję do nauk ścisłych.

W Foster High wierzymy, że

"motywacją do nauki powinna być ciekawość, a nie strach przed złą oceną​"

"w każdym uczniu jest potencjał"

"sukcesy w nauce wymagają regularnej pracy"

"w przyjaznej atmosferze człowiek uczy się chętniej, a więc szybciej i skuteczniej"

Odtwórz wideo

Kogo uczymy?

Każdego!

Osoby na każdym poziomie nauczania

Pomagamy zarówno najmłodszym uczniom, którzy zaczynają swoją przygodę z nauką, jak i starszym, szukającym pomocy na poziomie szkoły wyższej.

Tych na chwilę i tych na stałe

Tych, którzy potrzebują doraźnej pomocy i tych, którzy potrzebują regularnego wsparcia w nauce.

Osoby o różnych aspiracjach

Pomagamy zarówno tym, którym zależy na otrzymaniu dobrych ocen, jak i tym, których marzenia wykraczają poza program nauczania.

Manifest FosterHigh

Przyjacielska atmosfera

Nie tworzymy dystansu między uczniami i korepetytorami. Uczniowie mogą dzielić się z nami wszelkimi trudnościami. Wymagamy, ale przede wszystkim akceptujemy.

Wszechstronny rozwój​

Nie tylko uczymy, ale przede wszystkim pokazujemy, jak się uczyć. Motywujemy i pomagamy zdobywać umiejętności potrzebne we współczesnym świecie. ​

Bezpieczne środowisko​

Weryfikujemy i rozwijamy kompetencje naszych nauczycieli. Czuwamy nad bezpieczeństwem i wysoką jakością przeprowadzanych zajęć.​

Wspieranie zaangażowania​

Zachęcamy do cyklicznych lekcji. Motywujemy do praktykowania zdobywanych umiejętności. Doceniamy nawet najmniejszy postęp. ​

Unikalność każdego człowieka​

Wierzymy, że każdy nasz uczeń jest wyjątkowy. Wytężamy wzrok na talenty i potrzeby jednostki. Pielęgnujemy wymianę wiedzy i perspektyw. ​

Chłopak i dziewczyna na maturze miedzynarodowej

Odpowiadamy na Wasze potrzeby

Słabe wyniki w szkole to dla wielu rodziców pierwszy sygnał alarmowy skłaniający do poszukiwania wsparcia w nauce dla swoich dzieci. 

W tradycyjnej szkole często nie ma czasu na zaadresowanie istotnych aspektów nauczania. Dopasowanie zajęć do indywidualnych potrzeb ucznia, identyfikacja obszarów wymagających intensywnej pracy, uwzględnienie specyficznych trudności ucznia, jego mocnych i słabych stron oraz stylu i tempa przyswajania wiedzy – bierzemy te wszystkie elementy pod uwagę, mając na celu usprawnienie procesu nauki. 

Na korepetycjach nie szczędzimy pozytywnych komentarzy i uznania za dobrze wykonaną pracę. Poprzez stworzenie swobodnej atmosfery bez presji i oceniania budujemy z dzieckiem relację, która jest dla niego wsparciem w podejmowaniu szkolnych wyzwań. 

Stawiamy na systematyczność, samodzielność i praktykę budując w uczniach poczucie kompetencji i motywację do dalszej nauki. 

Śledząc postępy i dzieląc się rzetelnym feedbackiem, sprawiamy, że uczniowie budują wiarę w swoje możliwości, a dzięki spersonalizowanemu procesowi nauczania rozumieją coraz więcej, co przekłada się na lepsze wyniki w nauce.

Aby rozwiązać problem braku chęci do nauki u dziecka, należy zacząć od zrozumienia jego przyczyny.

Niechęć spowodowana może być między innymi brakiem motywacji, trudnościami z nauką, czy problemami emocjonalnymi, które rzutują na sprawność pamięci i koncentracji.

Stawiamy na otwartą komunikację z uczniami i rodzicami, aby rozwiązać wszelkie problemy i pomóc dzieciom w odnalezieniu radości w nauce. Słuchanie dziecka i jego opinii na temat sytuacji może pomóc zidentyfikować przyczynę, dopasować indywidualne podejście do nauki i zaadresować źródło problemu.

Często dzieciom brakuje motywacji wewnętrznej, bez której nauka jest tylko przykrym obowiązkiem zamkniętym w sztywnych, szkolnych ramach. Staramy się wraz z dzieckiem odkrywać jego zainteresowania i motywacje oraz dostosować nasze podejście tak, aby wspierać jego naturalną ciekawość i budować motywację wewnętrzną w procesie nauki.

Dbamy o to, aby uczniowie czuli się na naszych zajęciach swobodnie. Zachęcamy ich do dzielenia się pomysłami, zadawania pytań i proszenia o pomoc, w razie potrzeby. Aktywne zaangażowanie w proces nauki sprawia, że podchodzą do niej z coraz większym entuzjazmem.

Zadajemy uczniom pytania, które sprawiają, że przy naszym minimalnym udziale sami dochodzą oni do rozwiązań omawianych problemów. Zyskują tym samym zaufanie do swoich umiejętności i satysfakcję z włożonego wysiłku. Pozytywny feedback i pochwały z naszej strony pomagają uczniom budować poczucie własnej wartości oraz wzmagają chęć do dalszej nauki.

Wydawać by się mogło, że korepetycje to dodatkowy wysiłek dla dziecka, który tylko dołoży mu obowiązków. Zapewniamy jednak, że jest wręcz przeciwnie.

Zainwestowany w korepetycje czas procentuje skuteczniejszym przyswajaniem nowych zagadnień, co w efekcie skraca czas potrzebny na naukę i zwiększa pewność siebie dziecka.

Korepetycje to przede wszystkim rozwijanie umiejętności samodzielnego myślenia i sprawnego uczenia się, zwiększenie pewności siebie i budowanie pozytywnego podejścia do nauki. Indywidualne podejście daje też dużo przestrzeni na dzielenie się feedbackiem, który motywuje dzieci do dalszej pracy.

Uczniowie na zajęciach spotykają się z nowymi metodami uczenia się, materiałami, narzędziami pomocnymi w nauce oraz nowymi sposobami rozumowania, które poszerzają ich horyzonty i pomagają w odkrywaniu skutecznych dla siebie sposobów na naukę i organizowanie swojego czasu.

W Fosterze staramy się pokazać, że zdobywanie nowej wiedzy i umiejętności może być przyjemne i skuteczne oraz że może być realizowane w odpowiednim dla ucznia tempie i atmosferze akceptacji.

Uczniowie przychodzą na nasze zajęcia z zapałem, odkrywając, że nauka może być przyjemnością, a nauczyciel wsparciem, a nie surowym krytykiem.

Nasze kursy maturalne są rozpisane standardowo na 25 lekcji.

Dla każdego maturzysty tworzymy indywidualny plan nauki do matury. Szczególnie, jeśli uczeń zgłasza się na krótko przed maturą, ważne jest, aby skupić się w tym czasie na najważniejszych rzeczach.

Staramy się budować w uczniach i rodzicach przekonanie, że słaby wynik na egzaminie to nie koniec świata. Wiedząc jednak, że zdane egzaminy otwierają przed młodymi ludźmi wiele drzwi do dalszej edukacji, pomagamy im w realizacji ich planów i marzeń.

Nasi nauczyciele są na bieżąco z wymaganiami nauczania, standardami egzaminów i zadań. Praca z doświadczonym nauczycielem pomaga dziecku rozwijać umiejętności potrzebne do zdania egzaminu oraz uczy radzenia sobie z trudnościami w nauce.

Regularne korepetycje oparte na uzupełnianiu braków w strukturze wiedzy i powtarzaniu przerobionego już materiału zwiększają szanse dziecka na sukces na egzaminie.

Chcemy, aby uczniowie, w tych wyjątkowo wymagających okresach nauki do egzaminów, mieli w nas szczególne wsparcie. Wiemy, jak stresujący potrafi być to czas i chcemy Wam w tym towarzyszyć. Dzięki naszemu doświadczeniu potrafimy zidentyfikować, nad czym jeszcze trzeba popracować i jak zrobić to najsprawniej, żeby każdy uczeń mógł przystąpić do egzaminu dobrze przygotowany i pewny siebie.

Zależy nam na tym, aby przy naszym wsparciu dziecko zdobyło umiejętność organizowania swojej pracy i stawało się coraz bardziej samodzielne w myśleniu i działaniu. Jest to niezwykle istotna kompetencja potrzebna do realizacji celów takich jak przygotowanie się do egzaminu, niezbędna również na dalszych etapach edukacji i rozwoju.

Izolacja ostatnich lat mocno odbiła się na zdrowiu psychicznym młodych osób. Wielu uczniów ciężko przeżywa powrót do szkoły i doświadcza problemów związanych z brakiem motywacji do nauki.

Jednym ze sposobów, aby pomóc dziecku w tej sytuacji, jest skorzystanie z zajęć stacjonarnych w naszych przyjaznych centrach korepetycji.

Kontakt z rówieśnikami oraz możliwość wyjścia z domu i zmiany środowiska mogą być bardzo pomocne w budowaniu motywacji i poprawie stanu psychicznego dziecka. Dostępne w Fosterze zajęcia grupowe pozwalają na wzajemne motywowanie się oraz rozwijanie umiejętności społecznych, takich jak współpraca, komunikacja czy empatia.

Ponadto, lekcje stacjonarne prowadzone przez doświadczonych nauczycieli pozwalają na bardziej efektywne przyswajanie wiedzy i odkrywanie skutecznych sposobów na naukę. Indywidualne podejście do ucznia umożliwia także dopasowanie tempa nauki do indywidualnych potrzeb i możliwości dziecka.

Korepetycje to także świetny sposób na budowanie relacji z nauczycielem, który jest wsparciem i mentorem dla ucznia. Rozbudzając fascynację nauką nauczyciel pomaga w zrozumieniu trudnych zagadnień i rozwijaniu zainteresowań. Dzieci, które uczestniczą w zajęciach widzą, że nauka może być przyjemna i ciekawa.

Wszystkie te czynniki pomagają w zwiększeniu motywacji do nauki, poprawiają samopoczucie, a także wspierają rozwój psychiczny i społeczny dziecka. Dlatego, jeśli twoje dziecko ma problemy z motywacją do nauki, warto skorzystać z naszych usług.

Skąd wiemy, że robimy to dobrze?

Co drugi uczeń jest z nami dzięki poleceniu od innej osoby.

Fundamentem naszej działalności są nauczyciele

Każdy z naszych nauczycieli jest wyjątkowy. Każdy jest pasjonatem swojej dziedziny. Każdy staje się partnerem Twojego dziecka w dążeniu do sukcesu!

Uczniowie i rodzice o Foster High

Bardzo polecam każdemu, kto szuka pomocy w nauce od podstaw, ale też w doszlifowaniu umiejętności i techniki rozwiązywania zadań. Jestem bardzo zadowolona z prawie dwóch lat zajęć z matematyki IB z Panem Michałem Kuśmierzakiem. Pomocne materiały dydaktyczne, efektywny system nauki (lekcje i praca domowa) i super atmosfera. Pan Michał zrozumiale tłumaczy i poprawia humor, kiedy potrzeba. Bardzo dobry angielski i świetna znajomość zakresu programu AA HL. Czułam się dobrze przygotowana do egzaminów, a zajęcia sprawiały mi dużą przyjemność. Dziękuję za pomoc!
Nela G, uczennica IB
Bardzo dobry kontakt korepetytorki z uczniem, po 2 zajęciach poprawione oceny z chemii. W sposób jasny i zrozumiały zostały wytłumaczone zagadnienia, które stanowiły problem. Polecam jako zadowolony rodzic i szczęśliwy, że dziecko też jest szczęśliwe bo dostało dwie oceny 5.
Dariusz B, rodzic
W ciągu dwóch lat miałem styczność z dwoma nauczycielami tej szkoły. Zarówno na zajęciach stacjonarnych jak i online jest bardzo przyjemnie, podoba mi się bezpośredniość korepetytorów i ich możliwości tłumaczenia na różne sposoby, jeśli mam z czymś problem. Szczególnie polecam zajęcia z panem Bartoszem E, który bez problemu pomaga mi nie tylko z matematyką, ale również ze statystyką na studiach.
Bartek S, uczeń

Zapisz się na zajęcia

Chcesz dowiedzieć się więcej?