Kto uczy?
Najważniejszym ogniwem naszej szkoły jest zespół oddanych nauczycieli.
Sprawiają oni, że Foster High jest miejscem, gdzie nauka staje się przyjemnością.
Poznaj naszych korepetytorów!
Marcin
Czego uczę? Matematyki. Manfred Spitzer powiedział, że miejscem pracy nauczyciela jest mózg ucznia. Jeśli jednak nie są to jego słowa lub jeśli nawet taki człowiek nie istniał, to sam wypowiedziałbym je z pełnym przekonaniem. Im dłuższa jest moja przygoda nauczania, tym większa chęć zrozumienia drugiego człowieka. Staram się zatem wchodzić do umysłu osoby, z którą pracuję i porządkować, uzupełniać jej wiedzę. Zawsze w tych działaniach towarzyszy mi zawieszka do kluczy, na której widnieje napis: "Marcin – twórczy i dowcipny".
Blanka
Czego uczę? Chemia. Najważniejsze jest dla mnie, aby uczniowie zrozumieli, że jestem po to, żeby im pomóc. Nie ma czegoś takiego jak głupie pytania i to, że potrzebują na coś więcej czasu, jest zupełnie w porządku. Zależy mi też na tym, żeby byli w stanie zrozumieć materiał, jednocześnie nie fiksując się na samym egzaminie, próbując przenosić to, co wiedzą do życia i zrozumienia codziennych procesów. Z wykształcenia jestem inżynierem Technologii Chemicznej i kontynuuje studia na drugim stopniu. Jestem osobą zorganizowaną z zapałem do pracy i działania, komunikatywną i pozytywnie nastawioną do świata.
Michał
Czego uczę? Matematyki. Na pierwszym miejscu stawiam relacje z uczniami, aby zajęcia odbywały w dobrej atmosferze. Staram się zadawać dużo pytań uczniowi, aby niejako zachęcić go i "zmusić" (w pozytywnym sensie) do samodzielnego myślenia, szukania różnych opcji i możliwości rozwiązywania stojących przed nim matematycznych problemów.
Michał
Czego uczę? Matematyki. Sztuka bycia dobrym nauczycielem to być na tyle blisko mistrzostwa w dziedzinie, by móc wytłumaczyć wszystko i na tyle blisko nowicjusza, żeby wciąż być rozumianym. Właśnie z tego powodu staram się w sobie kultywować perspektywę ucznia. Łap za ołówek i kartkę, a razem rozpykamy każdy problem 🙂
Natalia
Czego uczę? Matematyki. Regularnie prowadzę korepetycje od 6 lat, ale to zajęcie w moim życiorysie ma swoje początki jeszcze w czasach szkolnych, kiedy pomagałam koleżankom przed sprawdzianami z matematyki. Jestem ciekawa ludzi, w pracy staram się dopasowywać ścieżki rozwiązań do intuicji i pomysłów moich uczniów. Wspieram w budowaniu matematycznej pewności siebie.
Paweł
Czego uczę? Matematyki. W prowadzeniu korepetycji cenię sobie kontakt z ludźmi i pozytywny wpływ na życie innych. Ukończyłem studia na kierunku matematyka o specjalności Statystyka Matematyczna i Analiza Danych na wydziale MiNi Politechniki Warszawskiej. Poza korepetycjami pracowałem również na uczelni. Najbardziej lubię prowadzić zajęcia dla uczniów IB z HL AA, studentów oraz osób chcących poszerzać swoje horyzonty. Jestem osobą otwartą i ekstrawertyczną. Cieszy mnie praca z ludźmi ponad przeciętnie inteligentnymi.
Szymon
Czego uczę? Matematyki. Najważniejszym elementem w nauce według mnie jest pewność siebie ucznia (otwartość na popełnianie błędów) oraz zaufanie. Z radością realizuję to na zajęciach. Najbardziej spełniam się podczas zajęć wymagajacych, w trakcie których dzieje się tzw. czarna magia :))
Wojciech
Czego uczę? Matematyki. Zależy mi na przekazywaniu wiedzy w bezstresowy sposób. Interesuje mnie współpraca długoterminowa, w ramach której obrany cel realizujemy w parę miesięcy. Najchętniej wspieram uczniów przygotowujących się do matury rozszerzonej, otwartych, rozmownych i chętnych do nauki. Studiuję matematykę i analizę danych na Politechnice Warszawskiej. Jestem spokojny i cierpliwy, ale kiedy tego potrzeba, stanowczy.
Michał
Czego uczę? Fizyki i matematyki. Jestem doktorem fizyki reaktorów jądrowych, ale przede wszystkim pasjonatem nauki. Na zajęciach pomogę Ci lepiej zrozumieć jak działają fascynujące zajwiska fizyczne, zarówno na poziomie mikroskopijnym, kosmicznym jak i te z życia codziennego. Nauczysz się jak samodzielnie dobrze zdefiniować problem, przeprowadzać analize i wyciągać wnioski, w ten sposób rozwiniesz logiczne myślenie i intuicję naukową. Dzięki temu rozwiązywanie trudnych zadanek będzie interesującym wyzwaniem, a nie czarną magią 😉
Mateusz
Czego uczę? Chemii. Od 5 lat pracuję również w Centrum Nauki Kopernik - gdzie uczymy się również JAK uczyć. Skończyłem Technologię Chemiczną na Politechnice Warszawskiej i obecnie studiując kierunek lekarski doskonalę też umiejętności miękkie. Jeśli chcesz zrozumieć ten przedmiot i przy okazji poznać jego aspekty medyczne, zawsze marzyły Ci się kierunki medyczne czy politechniczne, to na pewno wspólna nauka będzie czystą przyjemnością.
Filip
Oczywiście matematyka to niełatwy i wymagający bardzo dużo pracy własnej przedmiot, praca własna ucznia jest koniecznością. Jednakże równie istotny jest spokój i opanowanie nauczyciela w trakcie tłumaczenia zagadnienia a także umiejętność kontroli i ewentualna modyfikacja a także indywidualizacja metod nauczania. Wymagam odrabiania prac domowych i wykonywania zadań na zajeciach. Nadmierny stres blokuje kreatywność tak przecież przydatną a więc atmosfera na lekcjach jest nieoceniająca tak by uczeń nie bał się zadawać nawet pozornie najprostszych pytań ale również motywująca do wysiłku intelektualnego. Pochodze z wielopokoleniowej rodziny nauczycielskiej stąd tematyką edukacji przesiąkłem od dzieciństwa. Jestem absolwentem studiów ekonomicznych na SGH a także studentem matematyki na Uniwersytecie Warszawskim.
Łukasz
Udzielam korepetycji od 4 lat, moi uczniowie opisują mnie jako osobę miłą i cierpliwą. Podczas swoich lekcji zawsze stawiam na indywidualne potrzeby uczniów, staram się zrozumieć ich sposób myślenia tak, by wytłumaczyć im jak najlepiej dane zagadnienie. Staram się pokazać, że matematyka jest nauką intuicyjną i praktykowanie jej pomaga w rozwijaniu samodzielnego, krytycznego myślenia, co jest niezwykle ważne we współczesnym świecie. Jako absolwent kognitywistyki na Wydziale Filozofii dobrze trafiam zarówno do umysłów ścisłych, jak i do humanistów.
Janek
Czego uczę? Matematyki. Od zawsze doceniałem analizę i łączenie faktów, wiele rzeczy można nauczyć się na pamięć, ale użycie informacji, które zapamiętamy czy sprawdzimy, wymaga logicznego myślenia i to najbardziej staram się pokazywać innym. W matematyce ważne jest zrozumienie, skąd wziął się dany wzór i obliczenia, czego nie da się zapamiętać, a trzeba w pewien sposób oswoić. Od zawsze uwielbiałem gry i zagadki logiczne, strategiczne oraz wszystko, co angażowało twórczą część mózgu.
Justyna
Czego uczę? Fizyki, matematyki. Jestem absolwentką kierunku fizyka medyczna na wydziale fizyki Uniwersytetu Warszawskiego. Podczas studiów magisterskich postanowiłam dalej zagłębiać się w tematykę wykorzystania osiągnięć nauki i wybrałam indywidualną ścieżkę studiów na wydziale chemii UW. Pasją do nauk przyrodniczych zarazili mnie moi nauczyciele i pragnę przekazywać ją dalej. Szczególnie ważni są dla mnie uczniowie z problemami szkolnymi, którzy często przez niedopasowane do ich potrzeb podejście, zniechęcają się do nauki matematyki i fizyki. Aby móc rozwijać swój warsztat i świadomość podjęłam równolegle studia podyplomowe z przygotowania pedagogicznego. Chcę pokazać moim uczniom, że nauka może dawać radość i satysfakcję.
Michał
Jestem doktorem fizyki reaktorów jądrowych, ale przede wszystkim pasjonatem nauki. Na zajęciach pomogę Ci lepiej zrozumieć jak działają fascynujące zajwiska fizyczne, zarówno na poziomie mikroskopijnym, kosmicznym jak i te z życia codziennego. Nauczysz się jak samodzielnie dobrze zdefiniować problem, przeprowadzać analize i wyciągać wnioski, w ten sposób rozwiniesz logiczne myślenie i intuicję naukową. Dzięki temu rozwiązywanie trudnych zadanek będzie interesującym wyzwaniem, a nie czarną magią 😉
Katarzyna
W pracy z uczniami staram się tłumaczyć dane zagadnienia, w taki sposób, żeby łączenie faktów i budowanie intuicji umysłu ścisłego, stało się czynnikiem, dzięki któremu odkrywa się jak ciekawa jest fizyka oraz matematyka. Każdy uczeń wymaga innego podejścia, dlatego dbam o bezstresową atmosferę w trakcie zajęć. Korepetycji udzielałam już zanim rozpoczęłam studia, jak również pomagałam kolegom i koleżankom w liceum, ponieważ przekazywanie wiedzy jest dla mnie pasjonujące.
Aleksandra
Czego uczę? Matematyki. „Nie ma czegoś takiego jak głupie pytania” – głęboko wierzę w to stwierdzenie i myślę, że prawdziwe zajęcia zaczynają się w momencie, kiedy Uczeń czuje się na tyle komfortowo, aby pytać o wszystko.
Bartosz
Czego uczę? Matematyki. Prowadzę zajęcia na poziomie szkoły podstawowej oraz liceum. Ważne jest dla mnie stworzenie dobrej relacji z uczniem oraz odnalezienie indywidualnego toku nauczania, który przyniesie najlepsze efekty. Studiuję gospodarkę przestrzenną na Politechnice Krakowskiej. Jestem osobą towarzyską i uważnie słucham moich rozmówców.
Jakub
Czego uczę? Matematyki. Wiem jak wiele macie obowiązków szkolnych. Dlatego uczę jak się uczyć i jak w tych obowiązkach nie utonąć. Pokażę Ci, że możesz robić błędy, możesz mieć pasje oraz czas dla siebie. A robienie tego, co lubisz, w przyszłości może być źródłem dochodu!
Michał
Czego uczę? Fizyki, matematyki. Satysfakcję sprawia mi, dzielenie się wiedzą z innymi. Prowadzę zajęcia z rozszerzeń dla uczniów liceum, uczniów programu IB oraz studentów. Studiowałem automatykę i robotykę na AGH oraz fizykę na Politechnice Krakowskiej (I stopień) i AGH (Ii stopień). Poza korepetycjami zyskałem doświadczenie w prowadzeniu badań naukowych i pracy w szkole. Mam spokojne usposobienie.
Grzegorz
Czego uczę? Fizyki, matematyki Cieszy mnie wyjaśnianie uczniom zagadnień, które są dla nich niezrozumiałe. Lubię uczucie satysfakcji z dobrze wykonanej pracy. Najlepiej pracuje mi się z uczniami rozmownymi i zaangażowanymi w lekcję. Poza korepetycjami rozwijam się również naukowo realizując doktorat.
Szymon
Czego uczę? Matematyki. Jestem absolwentem matematyki stosowanej z głęboką pasją do tego przedmiotu. Od 8 lat udzielam korepetycji, opierając się na indywidualnych potrzebach ucznia. Dzięki mojej dedykacji i cierpliwości uczniowie zyskują pewność siebie w matematyce i osiągają wyższe oceny. Wciąż pogłębiam swoją wiedzę matematyczną i chętnie dzielę się nią z innymi. Razem pokonamy matematyczne trudności!
Tomasz
Matematyka to nie tylko cyfry – to narzędzie do logicznego myślenia, które pomaga rozwiązywać codzienne problemy. Moim celem jest, aby uczniowie osiągali swoje cele edukacyjne poprzez odwagę w stawianiu czoła wyzwaniom. Na lekcjach nie boimy się błędów, bo to one prowadzą do sukcesu.
Jako finalista wielu konkursów matematycznych (m.in. ""Powszechny Internetowy Konkurs Politechniki Warszawskiej"", ""Jagielloński Turniej Matematyczny""), pokażę Wam, że matematyka może być fascynująca. Wspólnie znajdziemy Wasz sposób na rozwiązywanie zadań, a ja udowodnię, że matma nie jest taka straszna, jak się wydaje.
Zapraszam do współpracy!
Miłosz
Na moich lekcjach koncentruję się na zrozumieniu indywidualnych potrzeb uczniów, dostosowując metody nauczania, aby zagwarantować jak najlepsze wyniki. Moim priorytetem jest nie tylko przekazanie wiedzy, ale także rozwinięcie umiejętności myślenia analitycznego i rozwiązywania problemów. Każda lekcja to dla mnie okazja, aby uczniowie zrozumieli trudne zagadnienia w sposób jasny i przystępny.
Jakub
Czego uczę? Matematyki. Stawiam na to, żeby każdy uczeń zrozumiał temat i poczuł się pewnie w rozwiązywaniu zadań. Ważne jest dla mnie zaufanie – zależy mi na tym, żeby uczeń nie bał się zadawać pytań i popełniać błędów. Do każdego podchodzę indywidualnie, bo wiem, że każdy potrzebuje innego podejścia, aby osiągnąć najlepsze rezultaty. Studiuję matematykę na Uniwersytecie Jagiellońskim i rozumiem, jak trudno czasem znaleźć odpowiedni sposób myślenia, dlatego pokazuję metody, które mi pomogły z matematyką.
Nikola
Czego uczę? Fizyki, matematyki. Moje zamiłowanie do matematyki i fizyki zaprowadziło mnie na studia do Szkocji. Teraz chcę dzielić się z Tobą swoją wiedzą w sposób luźny i zabawny. Będziemy pokonywać stereotypy, że matematyka i fizyka są nudne, trudne i niezrozumiałe. One są jak sztuka i odpowiedni warsztat pozwoli Ci osiągnąć świetne wyniki i oceny. Właśnie z tym chcę Ci pomóc. 😊
Karol
Czego uczę? Matematyki. Najważniejsze dla mnie jest, aby uczeń nie kojarzył korepetycji ze szkołą i czuł się na nich swobodnie. Nie bał się zadawać pytań i otwarcie przyznawał się, czego nie rozumie i jaki ma problem. Do każdego ucznia podchodzę indywidualnie i staram się nie narzucać na niego za dużo obowiązków, których i tak ma wiele w szkole. Dobra relacja z uczniem to dla mnie podstawa do tego, abyśmy wspólnie spędzili miło czas i wiele się nauczyli. Moją specjalnością jest przygotowanie do matury rozszerzonej oraz egzaminu ósmoklasisty.
Jacek
Czego uczę? Matematyki. Najlepiej pracuje mi się z uczniami zdolnymi i zainteresowanymi matematyką. Mam tytuł doktora matematyki i wieloletnie doświadczenie w nauczaniu. Korepetycji udzielam od 30 lat – od materiału liceum, przez program IB, po przygotowanie do olimpiad i konkursów. Poza udzielaniem korepetycji pracuję również w PANS w Chełmie.
Jacek
Czego uczę? Fizyki, matematyki. Prowadzę zajęcia zarówno dla uczniów programu polskiego, jak i uczniów programu IB. Najważniejsze jest dla mnie, żeby uczniowie rozumieli omawiane zagadnienia, a nie kuli je na pamięć. Cieszę się, kiedy mogę podebatować z fajnym uczniem na tematy "fizyczne” Jestem magistrem fizyki teoretycznej (UMCS). Mam 16-letnie doświadczenie w nauczaniu, składają się na to korepetycje oraz praca w szkole.
Gabriela
Czego uczę? Matematyki. Swoim uczniom staram się przekazać, że nie ma rzeczy niemożliwych i przy odpowiednich chęciach każdy może ogarnąć matmę. Sama będac w podstawówce nie pomyślałabym, że moja przygoda z matematyką potoczy się w ten sposób. Na zajęciach staram się wprowadzić atmosferę zupełnie inną niż w szkole i pokazać tym, którzy jeszcze w to nie wierzą, że matematyka da się lubić.
Daniel
Czego uczę? Matematyki. Podstawa to dobry kontakt z uczniem. Mając dobrą relację, można w naprawdę fajny sposób uczyć się matematyki. Każdy uczeń jest na swój sposób wyjątkowy – niektórzy nie przepadają za matematyką i potrzebują pomocy w zrozumieniu podstaw, innych matematyka interesuje i chcą pogłębiać o niej wiedzę. Zawsze staram się znaleźć złoty środek, tak by każdy uczeń otrzymał to, czego potrzebuje. Dla mnie osobiście istotne jest pokazanie, że matematyka to nie jest tylko liczenie rzeczy, które stereotypowo w życiu i tak się nie przydają. Matematyka jest naprawdę fajnym przedmiotem, który w głównej mierze ma uczyć logicznego myślenia.
Michał
Czego uczę? Fizyki, matematyki. Wiem, że nie mogę nikogo niczego nauczyć. Mogę jedynie wskazać drogę. Uczę więc zazwyczaj poprzez zadawanie naprowadzających pytań tak, aby uczeń mógł sam odkrywać matematykę/fizykę. Aby rozumiał, co robi i stawiał kroki w nauce sam. Jestem osobą dynamiczną i emocjonalną. Moje pasje to filozofia, muzyka i sport.
Beata
Czego uczę? Chemii, fizyki. Staram się w prosty, jasny sposób wyjaśniać zawiłości moich przedmiotów, odnosząc się do praktyki i obserwacji 🙂
Małgorzata
Jestem magistrem matematyki w finansach, a moją prawdziwą pasją jest pomaganie innym w odkrywaniu radości z matematyki. Jeśli masz trudności z matematycznymi wyzwaniami lub chcesz poprawić swoje umiejętności, jestem tutaj, aby Ci pomóc. Każda lekcja ze mną to podróż w kierunku zrozumienia i pewności siebie. Obserwowanie momentu, w którym trudne zagadnienie staje się jasne, to dla mnie prawdziwa satysfakcja. Wspólnie przekształcimy matematyczne problemy w coś, co będzie dla Ciebie proste i interesujące. Dołącz do mnie, a przekonasz się, jak matematyka może stać się Twoim atutem i źródłem radości!
Jakub
Student 4. roku Inżynierii na Uniwesytecie Oksfordzkim, finalista Olimpiady Fizycznej. Przed Foster High zajmowałem się przygotowaniem licealistów z całego świata do studiów na Uniwesytecie Oksfordzkim i wielu z nich spotkałem tamże już jako studentów uczelni. Jestem pewien, że mogę pomóc również Tobie.
Cezary
Czego uczę? Matematyki. Od dziecka pasjonuję się matematyką oraz wszelakiego rodzaju grami wymagającymi logicznego i analitycznego myślenia jak szachy czy brydż. Rozwiązywanie zadań i problemów przy pomocy narzędzi matematycznych sprawia mi wiele zabawy, a przy tym jest niezwykle satysfakcjonujące. Aktualnie studiuję matematykę na Politechnice Lubelskiej. Uwielbiam pracę z ludźmi oraz chętnie dzielę się swoją pasją!
Robert
Czego uczę? Matematyki. Cieszę się, że jest mi dane rozumieć na pewnym poziomie matematykę i dzielić się tym z innymi. Ukończyłem studia matematyczne ze specjalizacją nauczycielską, kurs pedagogiczny, studia podyplomowe na kierunku "Nowoczesne Metody Nauczania Matematyki" i stale poszerzam swoje kompetencje. Jestem laureatem konkursów matematycznych, a teraz przygotowuje do nich chętnych uczniów. Lubię wyzwania i wysoki poziom nauczania. Jestem osobą cierpliwą i opanowaną. Chętnie pracuję ze spokojnymi i wytrwałymi w nauce uczniami rozumiejącymi zasadę, że "nie myli się tylko ten, kto nic nie robi" 🙂
Joanna
Czego uczę? Chemii, matematyki.
Zależy mi na przekazywaniu wiedzy w jak najprostszy i zrozumiały sposób. Ukończyłam studia na kierunku Technologia Chemiczna i posiadam dyplom z przygotowania pedagogicznego. Korepetycji udzielam od dwóch lat, wcześniej pracowałam w szkole. Chętnie uczę zarówno uczniów szkół podstawowych, jak i licealistów. Jestem osobą otwartą, życzliwą o spokojnym usposobieniu.
Piotr
Czego uczę? Matematyki Cenię sobie praktyczne podejście do matematyki, znajdowanie powodów, dla których się jej uczymy. Staram się zachęcić ucznia przydatnością umiejętności, a nie sztuką dla sztuki.
Lucyna
Czego uczę? Matematyki. Uczenie matematyki to moja pasja. Wieloletnie doświadczenie w tej pracy pomaga mi w szybkim rozpoznawaniu z jakimi problemami boryka się uczeń, jakie są jego mocne strony i jak pomóc mu pokonywać trudności w uczeniu się matematyki. Dbam o dobrą relację z uczniem i przyjazną, swobodną atmosferę na lekcji. Staram sie być przewodnikiem i motywatorem w odkrywaniu i przyswajaniu wiedzy matematycznej, której znajomość daje uczniowi pewność siebie i satysfakcję, i skłania go do mierzenia się z wyzwaniami również w innych dzedzinach. Przygotowuję uczniów do matury z matematyki na poziomie rozszerzonym oraz do matury IB.
Bartosz
Czego uczę? Fizyki, matematyki. Głęboko wierzę, że kluczem do opanowania i zapamiętania zagadnień z matematyki czy fizyki jest je dogłębnie zrozumieć. Skupiam się więc na wytłumaczeniu od podstaw nawet bardzo skomplikowanych problemów tak, żeby uczeń sam stwierdził, że rozumie skąd co wynika. Mam szczególnie duże doświadczenie nawet z wysokim poziomem po tym, jak sam uzyskiwałem niezliczone tytuły w najróżniejszych konkursach (np. laureata Olimpiady Fizycznej). Ukończyłem Uniwersytet Oksfordzki z wyróżnieniem.
Paweł
"Chcesz dobrze przygotować się do matury z chemii, poprawić oceny, a może interesują Cię olimpiady i konkursy?
Chętnie Ci pomogę.
Dlaczego akurat ze mną?
- mam 3 lata doświadczenia, ponad 1000 przeprowadzonych lekcji, a znajomym pomagałem już od najmłodszych lat - więc dobrze wiem i rozumiem jak to wygląda od strony ucznia
- pomogłem już wielu uczniom znacząco poprawić swoje wyniki, osiągnąć sukcesy na egzaminach
- chemia jest moją pasją - więc chętnie pokażę Ci, że jej odkrywanie może być przyjemne
- prowadzę zajęcia online – wygoda nauki z domu
Kim jestem?
Magistrem chemii medycznej na Uniwersytecie Wrocławskim. Studia ukończyłem broniąc pracę na 5, a wcześniej maturę napisałem na 97,5%"
Wojciech
Czego uczę? Matematyki. Uważam, że systematyczność jest kluczem do sukcesu w nauce. Dobrze pracuje mi się z uczniami gadatliwymi, zadającymi dużo pytań. Prowadzę zajęcia dla uczniów szkół podstawowych, liceów i programu IB. Jestem studentem matematyki o otwartym usposobieniu.
Jakub
Ukończyłem licencjat z Nauk Przyrodniczych na Cambridge, obecnie zacząłem studia magisterskie z Fizyki na Sorbonie. Kontynuując rodzinne tradycje nauczycielskie swoje doświadczenie z korepetycjami zacząłem już w liceum, ubogacając je w trakcie studiów poprzez pracę jako tutor podczas międzynarodowych szkół letnich w Londynie. Kładę nacisk na intuicyjne, dogłębne zrozumienie tematu oraz na połączenia pomiędzy różnymi działami, co ułatwia zapamiętywanie i przygotowuje na każde, również nietypowe zadania.
Joanna
Jestem nauczycielem dyplomowanym z ponad 20letnim doświadczeniem w pracy z uczniem. Od 2012 uczę matematyki w programie IB. Program Matury Międzynarodowej zmienił moje podejście do matematyki, pozwolił spojrzeć na nauczany przedmiot z zupełnie innej perspektywy. Jestem czynnym egzaminatorem tego programu, od trzech lat moderuję prace Internal Assessment, których jestem entuzjastką. Przygotowuję uczniów do matury na każdym poziomie każdego z kursów matematyki programu IB. Nauczając, kieruję się myślą „ Szczęśliwy mózg umie więcej” starając się równocześnie zachęcić uczniów do odpowiedzialności za przygotowanie do egzaminu dojrzałości.