Kto uczy?
Najważniejszym ogniwem naszej szkoły jest zespół oddanych nauczycieli.
Sprawiają oni, że Foster High jest miejscem, gdzie nauka staje się przyjemnością.
W naszym zespole znajdziecie
Wykładowców znanych polskich uczelni
Absolwentów kierunków ścisłych
Obecnych studentów kierunków ścisłych
Dlaczego możesz nam zaufać?
Każdy startujący w Foster High nauczyciel...



Nasi korepetytorzy to osoby pełne pasji do nauki, stale rozwijające swoje umiejętności.
Dobry nauczyciel to jednak nie tylko pasjonat i specjalista w swojej dziedzinie. Zależy nam na tym, aby każdy korepetytor w Foster High posiadał też odpowiednie umiejętności miękkie, służył pomocą i wsparciem w bezpośredniej współpracy z uczniami i ich rodzicami.
Poznaj naszych korepetytorów!
Jacek
Czego uczę? Matematyki. Najlepiej pracuje mi się z uczniami zdolnymi i zainteresowanymi matematyką. Mam tytuł doktora matematyki i wieloletnie doświadczenie w nauczaniu. Korepetycji udzielam od 30 lat – od materiału liceum, przez program IB, po przygotowanie do olimpiad i konkursów. Poza udzielaniem korepetycji pracuję również w PANS w Chełmie.
Łukasz
Czego uczę? Fizyki, matematyki. Pomagam chętnym osiągać ich cele związane z matematyką i fizyką od 2019 roku. Pracuję głównie w oparciu o relację, na wyznaczonych celach podopiecznych, stosując głównie odkrycia neurodydaktyki. Pasjonuje mnie odkrywanie, jak ludzie uczą się różnych rzeczy. Ciężko mi zakończyć dzień bez zaobserwowania czegoś, na podstawie czego można zrobić zadanie z fizyki.
Michał
Czego uczę? Matematyki. Najważniejsza w nauczaniu jest dla mnie skuteczność. Lubię prowadzić korepetycje dla uczniów szkół średnich. Uzyskałem tytuł magistra matematyki na UMCS. Korepetycje prowadzę od trzech lat. Jestem osobą o spokojnym usposobieniu.
Wojciech
Czego uczę? Matematyki. Zależy mi na przekazywaniu wiedzy w bezstresowy sposób. Interesuje mnie współpraca długoterminowa, w ramach której obrany cel realizujemy w parę miesięcy. Najchętniej wspieram uczniów przygotowujących się do matury rozszerzonej, otwartych, rozmownych i chętnych do nauki. Studiuję matematykę i analizę danych na Politechnice Warszawskiej. Jestem spokojny i cierpliwy, ale kiedy tego potrzeba, stanowczy.
Mikołaj
Czego uczę? Matematyki. Wychodzę z założenia, że wszystkie zagadnienia da się wytłumaczyć, jeśli ma się odpowiednią ilość czasu i chęci. Matematyka to dla mnie przede wszystkim nauka logicznego myślenia, rozwijania myślenia analitycznego i klucz do wielu fajnych i ciekawych miejsc pracy.
Michał
Czego uczę? Matematyki. Na pierwszym miejscu stawiam relacje z uczniami, aby zajęcia odbywały w dobrej atmosferze. Staram się zadawać dużo pytań uczniowi, aby niejako zachęcić go i "zmusić" (w pozytywnym sensie) do samodzielnego myślenia, szukania różnych opcji i możliwości rozwiązywania stojących przed nim matematycznych problemów.
Jakub
Czego uczę? Matematyki. Wiem jak wiele macie obowiązków szkolnych. Dlatego uczę jak się uczyć i jak w tych obowiązkach nie utonąć. Pokażę Ci, że możesz robić błędy, możesz mieć pasje oraz czas dla siebie. A robienie tego, co lubisz, w przyszłości może być źródłem dochodu!
Michał
Czego uczę? Matematyki. Sztuka bycia dobrym nauczycielem to być na tyle blisko mistrzostwa w dziedzinie, by móc wytłumaczyć wszystko i na tyle blisko nowicjusza, żeby wciąż być rozumianym. Właśnie z tego powodu staram się w sobie kultywować perspektywę ucznia. Łap za ołówek i kartkę, a razem rozpykamy każdy problem 🙂
Paweł
Czego uczę? Matematyki. Uważam, że w nauczaniu najważniejsze jest skuteczne przekazanie wiedzy. Satysfakcję przynosi mi bezpośrednia praca z ludźmi i możliwość rozwiązywania ich (niekiedy wielkich) problemów. Zdobyłem wyższe wykształcenie na Politechnika Lubelskiej na kierunku budownictwo. Jestem indywidualistą stąpającym własnymi ścieżkami. Nie brak mi empatii i wyrozumiałości.
Wojciech
Czego uczę? Matematyki. Uważam, że systematyczność jest kluczem do sukcesu w nauce. Dobrze pracuje mi się z uczniami gadatliwymi, zadającymi dużo pytań. Prowadzę zajęcia dla uczniów szkół podstawowych, liceów i programu IB. Jestem studentem matematyki o otwartym usposobieniu.
Maciej
Czego uczę? Matematyki. Rok temu pisałem maturę, od tego czasu pomagam innym przygotować się do niej. Nie tak dawno sam byłem uczniem, więc wiem, co może sprawić Ci problem i jak zrobić tak, żeby było dobrze. Zapraszam na lekcje!
Grzegorz
Czego uczę? Fizyki, matematyki Cieszy mnie wyjaśnianie uczniom zagadnień, które są dla nich niezrozumiałe. Lubię uczucie satysfakcji z dobrze wykonanej pracy. Najlepiej pracuje mi się z uczniami rozmownymi i zaangażowanymi w lekcję. Poza korepetycjami rozwijam się również naukowo realizując doktorat.
Szymon
Czego uczę? Matematyki. Najważniejszym elementem w nauce według mnie jest pewność siebie ucznia (otwartość na popełnianie błędów) oraz zaufanie. Z radością realizuję to na zajęciach. Najbardziej spełniam się podczas zajęć wymagajacych, w trakcie których dzieje się tzw. czarna magia :))
Aleksanda
Czego uczę? Matematyki. „Nie ma czegoś takiego jak głupie pytania” – głęboko wierzę w to stwierdzenie i myślę, że prawdziwe zajęcia zaczynają się w momencie, kiedy Uczeń czuje się na tyle komfortowo, aby pytać o wszystko.
Bartłomiej
Czego uczę? Matematyki. Udzielałem korepetycji zanim zacząłem pracować tutaj. Lubię pokazywać piękno matematyki z różnych stron oraz to, jak można nią opisywać rzeczy, do których nie nadają się słowa, których używamy codziennie. Kiedy uczę, to uczę myśleć, a nie rozwiązywać zadania.
Robert
Czego uczę? Matematyki. Cieszę się, że jest mi dane rozumieć na pewnym poziomie matematykę i dzielić się tym z innymi. Ukończyłem studia matematyczne ze specjalizacją nauczycielską, kurs pedagogiczny, studia podyplomowe na kierunku "Nowoczesne Metody Nauczania Matematyki" i stale poszerzam swoje kompetencje. Jestem laureatem konkursów matematycznych, a teraz przygotowuje do nich chętnych uczniów. Lubię wyzwania i wysoki poziom nauczania. Jestem osobą cierpliwą i opanowaną. Chętnie pracuję ze spokojnymi i wytrwałymi w nauce uczniami rozumiejącymi zasadę, że "nie myli się tylko ten, kto nic nie robi" 🙂
Gabriela
Czego uczę? Matematyki. Swoim uczniom staram się przekazać, że nie ma rzeczy niemożliwych i przy odpowiednich chęciach każdy może ogarnąć matmę. Sama będac w podstawówce nie pomyślałabym, że moja przygoda z matematyką potoczy się w ten sposób. Na zajęciach staram się wprowadzić atmosferę zupełnie inną niż w szkole i pokazać tym, którzy jeszcze w to nie wierzą, że matematyka da się lubić.
Weronika
Czego uczę? Matematyki. Najważniejsze w nauczaniu jest dla mnie zainspirowanie ucznia do samorozwoju oraz pokazanie, że zrozumienie wymaga czasu i praktyki. Potrafię znaleźć wspólny język praktycznie z każdym, a patrzenie jak początkowo wycofani uczniowie otwierają się z każdą kolejną lekcją, daje jasny sygnał, że jestem osobą, którą można obdarzyć zaufaniem. Pracuję głównie z licealistami i z młodszymi uczniami w ramach przygotowań do egzaminu ósmoklasisty. Ukończyłam matematykę na UMCS. Poza korepetycjami realizuję się jako nauczyciel matematyki w szkole podstawowej w klasach IV-VIII.
Marcin
Czego uczę? Matematyki. Manfred Spitzer powiedział, że miejscem pracy nauczyciela jest mózg ucznia. Jeśli jednak nie są to jego słowa lub jeśli nawet taki człowiek nie istniał, to sam wypowiedziałbym je z pełnym przekonaniem. Im dłuższa jest moja przygoda nauczania, tym większa chęć zrozumienia drugiego człowieka. Staram się zatem wchodzić do umysłu osoby, z którą pracuję i porządkować, uzupełniać jej wiedzę. Zawsze w tych działaniach towarzyszy mi zawieszka do kluczy, na której widnieje napis: "Marcin – twórczy i dowcipny".
Daniel
Czego uczę? Matematyki. Podstawa to dobry kontakt z uczniem. Mając dobrą relację, można w naprawdę fajny sposób uczyć się matematyki. Każdy uczeń jest na swój sposób wyjątkowy – niektórzy nie przepadają za matematyką i potrzebują pomocy w zrozumieniu podstaw, innych matematyka interesuje i chcą pogłębiać o niej wiedzę. Zawsze staram się znaleźć złoty środek, tak by każdy uczeń otrzymał to, czego potrzebuje. Dla mnie osobiście istotne jest pokazanie, że matematyka to nie jest tylko liczenie rzeczy, które stereotypowo w życiu i tak się nie przydają. Matematyka jest naprawdę fajnym przedmiotem, który w głównej mierze ma uczyć logicznego myślenia.
Paweł
Czego uczę? Matematyki. W prowadzeniu korepetycji cenię sobie kontakt z ludźmi i pozytywny wpływ na życie innych. Ukończyłem studia na kierunku matematyka o specjalności Statystyka Matematyczna i Analiza Danych na wydziale MiNi Politechniki Warszawskiej. Poza korepetycjami pracowałem również na uczelni. Najbardziej lubię prowadzić zajęcia dla uczniów IB z HL AA, studentów oraz osób chcących poszerzać swoje horyzonty. Jestem osobą otwartą i ekstrawertyczną. Cieszy mnie praca z ludźmi ponad przeciętnie inteligentnymi.
Jacek
Czego uczę? Fizyki, matematyki. Prowadzę zajęcia zarówno dla uczniów programu polskiego, jak i uczniów programu IB. Najważniejsze jest dla mnie, żeby uczniowie rozumieli omawiane zagadnienia, a nie kuli je na pamięć. Cieszę się, kiedy mogę podebatować z fajnym uczniem na tematy "fizyczne” Jestem magistrem fizyki teoretycznej (UMCS). Mam 16-letnie doświadczenie w nauczaniu, składają się na to korepetycje oraz praca w szkole.
Joanna
Czego uczę? Chemii, matematyki.
Zależy mi na przekazywaniu wiedzy w jak najprostszy i zrozumiały sposób. Ukończyłam studia na kierunku Technologia Chemiczna i posiadam dyplom z przygotowania pedagogicznego. Korepetycji udzielam od dwóch lat, wcześniej pracowałam w szkole. Chętnie uczę zarówno uczniów szkół podstawowych, jak i licealistów. Jestem osobą otwartą, życzliwą o spokojnym usposobieniu.
Bartosz
Czego uczę? Fizyki, matematyki. Głęboko wierzę, że kluczem do opanowania i zapamiętania zagadnień z matematyki czy fizyki jest je dogłębnie zrozumieć. Skupiam się więc na wytłumaczeniu od podstaw nawet bardzo skomplikowanych problemów tak, żeby uczeń sam stwierdził, że rozumie skąd co wynika. Mam szczególnie duże doświadczenie nawet z wysokim poziomem po tym, jak sam uzyskiwałem niezliczone tytuły w najróżniejszych konkursach (np. laureata Olimpiady Fizycznej). Ukończyłem Uniwersytet Oksfordzki z wyróżnieniem.
Magdalena
Czego uczę? Matematyki. Sama nie potrafię uczyć się na pamięć – wierzę, że prawie wszystko da się w jakiś sposób zrozumieć. W ten właśnie sposób staram się uczyć: przez logikę i oczywiście na błędach 🙂 Obecnie jestem studentką na Bocconi, więc dobrze pamiętam jeszcze licealne wyzwania i chętnie pomogę w nich innym.
Natalia
Czego uczę? Matematyki. Regularnie prowadzę korepetycje od 6 lat, ale to zajęcie w moim życiorysie ma swoje początki jeszcze w czasach szkolnych, kiedy pomagałam koleżankom przed sprawdzianami z matematyki. Jestem ciekawa ludzi, w pracy staram się dopasowywać ścieżki rozwiązań do intuicji i pomysłów moich uczniów. Wspieram w budowaniu matematycznej pewności siebie.
Michał
Czego uczę? Fizyki, matematyki. Wiem, że nie mogę nikogo niczego nauczyć. Mogę jedynie wskazać drogę. Uczę więc zazwyczaj poprzez zadawanie naprowadzających pytań tak, aby uczeń mógł sam odkrywać matematykę/fizykę. Aby rozumiał, co robi i stawiał kroki w nauce sam. Jestem osobą dynamiczną i emocjonalną. Moje pasje to filozofia, muzyka i sport.
Blanka
Czego uczę? Chemia. Najważniejsze jest dla mnie, aby uczniowie zrozumieli, że jestem po to, żeby im pomóc. Nie ma czegoś takiego jak głupie pytania i to, że potrzebują na coś więcej czasu, jest zupełnie w porządku. Zależy mi też na tym, żeby byli w stanie zrozumieć materiał, jednocześnie nie fiksując się na samym egzaminie, próbując przenosić to, co wiedzą do życia i zrozumienia codziennych procesów. Z wykształcenia jestem inżynierem Technologii Chemicznej i kontynuuje studia na drugim stopniu. Jestem osobą zorganizowaną z zapałem do pracy i działania, komunikatywną i pozytywnie nastawioną do świata.
Paulina
Czego uczę? Matematyki. Najważniejsze w nauczaniu jest dla mnie to, aby uczeń zrozumiał wszystkie zagadnienia oraz znalazł na zajęciach odpowiedź na nurtujące go pytania. Na każdych zajęciach oddaje całe swoje serce i dbam o to, aby panowała miła i przyjazna atmosfera. Zdecydowanie łatwiej jest uczniom przyswajać wiedzę, gdy na lekcji nie ma stresu, a ja jestem dla nich wsparciem, a nie surowym nauczycielem. Skończyłam studia licencjackie na kierunku Matematyka w finansach na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie i kontynuuje je na drugim stopniu.
Sylwia
Czego uczę? Matematyki. Wszystko jest trudne, zanim stanie się łatwe. Dzielę się kreatywnością w pracy z uczniem oraz wspieram indywidualność.
Michał
Czego uczę? Matematyki, fizyki, chemii. Na zajęciach staram się w dogłębny sposób przekazywać zagadnienia. Zwracam uwagę na przykłady ich zastosowania w życiu bardziej lub mniej codziennym, kładąc nacisk na istotę interdyscyplinarnego podejścia w nauce.
Karol
Czego uczę? Matematyki. Najważniejsze dla mnie jest, aby uczeń nie kojarzył korepetycji ze szkołą i czuł się na nich swobodnie. Nie bał się zadawać pytań i otwarcie przyznawał się, czego nie rozumie i jaki ma problem. Do każdego ucznia podchodzę indywidualnie i staram się nie narzucać na niego za dużo obowiązków, których i tak ma wiele w szkole. Dobra relacja z uczniem to dla mnie podstawa do tego, abyśmy wspólnie spędzili miło czas i wiele się nauczyli. Moją specjalnością jest przygotowanie do matury rozszerzonej oraz egzaminu ósmoklasisty.
Bartosz
Czego uczę? Matematyki. Prowadzę zajęcia na poziomie szkoły podstawowej oraz liceum. Ważne jest dla mnie stworzenie dobrej relacji z uczniem oraz odnalezienie indywidualnego toku nauczania, który przyniesie najlepsze efekty. Studiuję gospodarkę przestrzenną na Politechnice Krakowskiej. Jestem osobą towarzyską i uważnie słucham moich rozmówców.
Michał
Czego uczę? Fizyki, matematyki. Satysfakcję sprawia mi, dzielenie się wiedzą z innymi. Prowadzę zajęcia z rozszerzeń dla uczniów liceum, uczniów programu IB oraz studentów. Studiowałem automatykę i robotykę na AGH oraz fizykę na Politechnice Krakowskiej (I stopień) i AGH (Ii stopień). Poza korepetycjami zyskałem doświadczenie w prowadzeniu badań naukowych i pracy w szkole. Mam spokojne usposobienie.